Selecteer een pagina

3 Elementen Die Je Advertentie Succesvol Maken

Leer van de Besten Inspirerende Visies in de Coachingwereld
101 marketingtips

Wanneer heb je voor het laatst een auto gekocht? Had je echt een nieuwe auto nodig? Grote kans dat je vorige auto nog prima reed toen je je huidige auto kocht. Mensen kopen zelden omdat ze iets nodig hebben; ze kopen omdat ze het gevoel willen ervaren dat bij het kopen hoort.
We genieten van nieuwe aankopen. Natuurlijk kunnen we onszelf overtuigen dat we echt een nieuwe nodig hadden, maar als we eerlijk zijn, moeten we toegeven dat we zonder hadden gekund. Wat betekent dit voor je advertentiecampagne?
 

Noem De Voordelen Van Je Product of Dienst

Benadruk hoe de aankoop het leven van de klant verbetert. Zal hij zijn bedrijfswinst met 50 procent verhogen? Zeg dat dan meteen in de openingszin van je verkoopbrief of bovenaan je webpagina.
Focus niet op de kenmerken van het product zelf of je geloofwaardigheid. Klanten kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Ze willen vooral weten wat het hen oplevert.
 

Schets Woordbeelden Waarmee Ze De Voordelen Kunnen Ervaren

“Word morgen wakker zonder baas! Je kunt de dag doorbrengen met je familie of op de golfbaan… er is niemand die je vertelt wat je moet doen.”
Een multi-level marketeer wil zijn publiek de vrijheid laten voelen van niemand te hoeven antwoorden als ze succesvol worden in het bedrijf. Hij dramatiseert dat verlangen en zet de luisteraar in de stoel om het gevoel te versterken totdat de luisteraar klaar is om zich aan te melden en te beginnen.
 

Zet Aan Tot Directe Actie

Laten we eerlijk zijn… hoe langer een klant treuzelt, hoe groter de kans dat hij nooit de stap zet. Laat hem niet zo makkelijk los!
Stel een deadline. Zet druk om nu te kopen, anders mist hij de deal. De kans is groot dat de uitsteller in actie komt, alleen al om een paar euro’s te besparen.
Hoe zit het met je verkoopmaterialen? Heb je goed gekeken naar wat je adverteert? Zorg ervoor dat je je richt op de voordelen die de consument zal ervaren door de aankoop, en niet op de kenmerken van het product of de dienst.

Blog banner marketing mastermindgroep - 101 marketingtips

101 marketingtips

Cover pomodoro planner Paul Akkermans

Direct toe te passen tips voor je bedrijf, waardoor je vandaag nog aan de slag kunt met de tips. Dit betekent dat je snel resultaat kunt behalen.

Inclusief 25 tips om snel je online bereik te vergroten, waardoor je binnen een paar weken al resultaat kunt zien. Dit zorgt ervoor dat je snel veel meer mensen bekend kunt maken met jouw expertise.

Ingedeeld in 10 handige categorieën, zodat er op iedere vlak van marketing tips te vinden zijn. Hierdoor kun je zelf makkelijk kiezen waar je focus op wilt leggen en resultaat mee wilt behalen.

Specifiek voor coaches & consultants, waardoor alle tips betrekking hebben op jouw business. Dit betekent dat je 101 nieuwe ideeen krijgt om makkelijker meer klanten te werven.

Cover pomodoro planner Paul Akkermans

Dit vind je wellicht ook interessant….

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *